Zanimljivosti

Kofein – za duži život!

Osobe koje redovito piju kafu imaju veće izglede za duljim životom. Razlog tome su protuupalna svojstva kofeina koja organizam čuvaju od upalnih stanja, a koja utječu na razvoj bolesti tipičnih za stariju dob.

 

Iako upalna svojstva imunosnog sistema funkcioniraju kao odbrambeni mehanizam organizma, dugoročno mogu aktivirati niz reakcija koje potiču razvoj mnogih bolesti (karcinom, Alzheimerova bolest, demencija, kardiovaskularne bolesti, osteoartritis, depresija).

Proučavajući podatke dvije grupe sudionika – u jednoj su bile zdrave osobe u dobi od 20 do 30 godina, a u drugoj starije od 60 godina – uočili su korelaciju između konzumacije kofeina te duljine života i zdravlja.

Kofein razbuđuje, poboljšava sportske rezultate, povoljno utječe na zdravlje srca te smanjuje rizik od neurodegenerativnih bolesti. Međutim, nije provedeno istraživanje s kontrolnom grupom koja bi konzumirala beskofeinski napitak te kojom bi se uočio i potvrdio direktan utjecaj kofeina na upalne proteine.

Rezultati istraživanja objavljeni su u časopisu Nature.

Related posts

Evropa: Policija nanijela “najveći udarac” piratskim IPTV servisima

Bijeli golub ponovo (ne)leti 565: ADI RADI ZA NORVEŽANE OD KUĆE 

BHD Info Desk Administrator

Šta države rade za svoje građane koji su zapeli na Bliskom istoku, otkazan let iz Dubaija za Sarajevo

Leave a Comment